TOKOM CELOG MESECA JUNA, „DRIVER X NEMO POINT“ ĆE BITI
ULYSSE NARDIN-ov JEDINI ONLINE HEROJ
Iskustvo kupaca se razvilo, tako da brendovi moraju da čine više napora da bi pristupili svojim klijentima i bili prisutni na mestima gde oni sada kupuju i gde nalaze inspiraciju. E-trgovinske transakcije su se naglo i spektakularno namnožile zahvaljujući zatvaranju koje je nametnula zdravstvena kriza. Kao odgovor na sadašnji nagli razvoj e-trgovine, Ulysse Nardin koristi svoju agilnost da bi ubrzao proces svoje digitalizacije, i ide u susret lansiranju svog website-a za novu e-trgovinu, koji će se dogoditi 3. juna. U današnje vreme je lansiranje e-trgovine od suštinskog značaja, mada je neophodno imati snažnu ali uravnoteženu strategiju na više kanala, kako bi se zadovoljila očekivanja mlađih klijenata, i kako bi se nastavilo sa ponudom novih brendova toj potrošačkoj grupi ljudi. Predviđa se da će do 2025. godine, klijenti rođeni početkom milenijuma i pripadnici Generacije Z predstavljati skoro polovinu potencijalnih kupaca luksuzne robe. Da bi se obeležilo lansiranje e-trgovine, oni koji vole Ulysse Nardin će imati jedinstvenu i ekskluzivnu priliku da kupe DRIVER X NEMO POINT, raspoloživ samo online, i to tokom celog meseca juna.
„Online prodaja dolazi prirodno kao posledica naše želje da podmladimo imidž brenda,“ objašnjava Francoise Bezzola, Šefica marketinga firme Ulysse Nardin. „Poslednje dve godine podižemo vizuelni identitet, što je praćeno primenom novog butik koncepta u Ženevi, Šangaju, Dubaiju i Beidžingu, pa je e-trgovina bio očigledan i logičan sledeći korak. Danas istražujemo novu digitalnu stazu. Međutim, od suštinskog je značaja da se to čini uz dobru saradnju sa tradicionalnom multi-brend maloprodajnom mrežom, da bi se online iskustvo uvelo uz što je moguće manje skokova, i da bi se ponudili ekskluzivni proizvodi koji su dovoljno retki da bi kupovina online bila opravdana,“ zaključuje ona.