
Ovaj luksuzni švajcarski brend nastao je 1980, a osnovao ga je Italijan Carlo Crocco. On je prvi u istoriji časovničarstva napravio gumenu narukvicu za sat, čime je izazvao pravu revoluciju u dizajniranju časovnika. Iako su mnogi bili skeptični po pitanju Koktove novine, njegov izum postigao je veliki komercijalni uspeh, koji traje do danas. 2004. razvoj Hublot-a preuzima Jean-Claude Biver, koji unosi novine na polju dizajna i mehanizama. Ubrzo je lansirana čuvena Big Bang kolekcija koja je stekala brojne obožavaoce, a zahvaljujući autentičnom dizajnu, pobrala je veliki broj međunarodnih nagrada.
Hublot satovi simbolizuju tradiciju koja se neprekidno usavršava i prilagođava zahtevima savremenog čoveka. Revolucionarni materijali, konstantno ulaganje u razvoj i saradnja sa prestižnim kompanijama kao što su FIFA i Ferrari, učinili su da Hublot postane prepoznatljivo ime u svetu časovničarstva. Na komercijalnom nivou, mreža ovlašćenih maloprodaja ubrzano raste i u ovom trenutku broji oko 750 prodajnih mesta i više od 80 ekskluzivnih salona u najvećim svetskim metropolama.