„Chopard voli film“, naziv je najnovije kampanje čuvenog švajcarskog brenda.
Chopardova ljubav prema filmu traje decenijama. Kao zvanični partner Kanskog filmskog festivala Chopard od 1998. godine dodeljuje čuvenu Zlatnu palmu, jednu od najprestižnijih nagrada koju dobija najbolji film festivala, te ne čudi što je žele svi reditelji. U čast ovog događaja čuvena kuća svake godine kreira dijamantski nakit koji predstavlja pravo umetničko delo. „Red carpet“, kako se kolekcija zove, obuhvata i raskošne modele satova izrađenih od najkvalitetnijih dijamanata, te opravdano nose opis da su Chopard satovi kao nakit na crvenom tepihu.
Ništa manje očaravajući nije ni nakit koji nose poznate dame na drugim događajima. Tako je Jodie Turner-Smith na ovogodišnjoj BAFTA nagradi skrenula pažnju prelepom ogrlicom od safira i dijamanata. Dok je Angela Bassett blistala u više od 100 karata vrednom belom dijamantskom nakitu na Zlatnom globusu. Chopard dijamanti našli su se i na dodeli Oskara, a čast da ih ponesu imale su Emily Blunt, Sofia Carson i Eva Longoria.
„Chopard voli film“ donosi spoj prijateljstva i ljubavi prema luksuznom aksesoaru
Sve je počelo 2016. godine kada je umetnička direktorka i kopredsednica Caroline Scheufele na Filmskom festivalu u Kanu upoznala Juliju Roberts. Glumica je za premijeru svog filma „Money Monster“ na ovom festivalu izabrala prelepu Chopard ogrlicu ukrašenu smaragdima i dijamantima. Sve to je stilizovala Armani haljinom. Ono što je bilo specifično jeste da se na crvenom tepihu pojavila bez cipela, objasnivši to rečenicom: „Ako nosim Chopard smaragdnu ogrlicu, ne trebaju mi cipele“.
Ova izjava podstakla je Caroline da 5 godina kasnije Juliju Roberts angažuje za lice kampanje povodom lansiranja novih modela kultnog Chopard Happy Sport sata iz 1993. Nesvakidašnju kombinaciju moćnog nerđajućeg čelika i nežnih šetajući dijamanata koji personifikuju slobodnu ženu, zaista, niko ne može bolje predstaviti nego zvezda koja je legendarna po svojim filmskim dostignućima, kao i po svom briljantnom osmehu.
Nakon 2 godine Julia Roberts je dobila titulu globalnog ambasadora brenda i muze za sve kolekcije ženskih satova i nakita. U tu čast nastala je „Chopard voli film“ kampanja.
Da li ste sanjali da zavirite iza kulisa holivudskog filma?
Zahvaljujući Chopardu ljubitelji skupocenog nakita, ali i sedme umetnosti, imaju priliku da otkriju neviđene prizore iza scene koji su sastavni deo šarma filmskog seta. Naime, „Chopard voli film“ kampanja ima za cilj da proslavi bioskop, strast koju Chopard i Julia Roberts dele. Međutim, cilj joj je da predstavi i novu kolekciju nakita i satova za žene. Pokrenuta je na Međunarodni dan sreće (20. mart), čime je dodatno naglašena radost života kojom odiše svaki komad ovog čuvenog brenda, kao i sama glumica.
„Chopard voli film“ sastoji se od 12 videa sa Robertsovom u glavnoj ulozi koje je snimio James Gray. Ovaj nagrađivani američki filmski reditelj poznat je po zanimljivom umetničkom stilu kojim odaje počast ljudskoj duši, sećanju i prolaznosti vremena. Svoj jedinstveni stil pretočio je i u Chopardovoj kampanji, pružajući nam magiju kojom zrače Chopard nakit i satovi. Istovremeno, Gray je uspeo da uhvati odvažnost, razigranost i toplinu koju Roberts čine ikonom kakva ona jeste.
Epizode prate vizuelni prikazi britanskog fotografa Alasdaira McLellana, koji spaja pop-art i klasične stilove kako bi prikazao mnoge aspekte Robertsove ličnosti u jednu, upečatljivu sliku. Dok posebni šarm pružaju fotografije Grega Williamsa koji je snimio portrete glumice i slike iza scene.
Šta donosi „Chopard voli film“ kampanja?
Chopard je prepoznatljiv po inovativnom dizajnu, prefinjenom stilu i posvećenošću na detalje. Upravo to možete očekivati u novoj kampanji. Do sada su prikazane 3 epizode.
Za prvu epizodu Julia je izabrala impresivne minđuše sa dijamantima iz Haute Joaillerie kolekcije. Niz dijamanata preko 28 karata težine je poređano tako da čine oblik srca, talisamana Choparda. Dok 18-karatno bele zlato naglašava blistavost ovog dragog kamenja.
Druga epizoda donosi novu veličinu dobro poznatog sata. Sat sa šetujućim dijamantima imao je debi u sofisticiranom kućištu od 25 mm koje je izrađeno od 18-karatnog ružičastog zlata. I sam kaiš od teleće kože dobio je osveženi izgled, tako da pruža mogućnost dvostrukog obmotavanja oko ženskog zgloba.
U trećoj je akcenat stavljen na legendarni Happy Sport sat. Ovog puta Julia Roberts je izabrala model sa kućištem od 18-karatnog ružičastog zlata na čijem srebrnom brojčaniku 5 dijamanata plešu u ritmu pokreta glumičine ruke. U unutrašnjosti je smešten Chopard 09.01-C kalibar koji obezbeđuje 42-časovnu rezervu snage. Savršeni finiš daje elegantni kaiš od aligator kože.
Dok čekate da saznate šta će doneti naredne epizode „Chopard voli film“ kampanje posetite Maestro Jewelers, gde ćete pronaći Chopard satove i nakit sa šetajućim dijamantima.